piątek, 15 lipca 2016

Mazury welcome to


Kolejny wpis z cyklu "gdzie Merli poleca wybrać się w podróż ze znajomymi". Jak już pewnie zauważyliście na moich mediach społecznościowych pojechałam na krótki wypad, bo tylko trzydniowy do Ruciane-Nida ze znajomymi. Mówiąc szczerze na początku nie wiedziałam, co takiego wszyscy widzą w Mazurach w końcu to tylko jeziora i trochę zieleni. Jednak poczułam ten cały spokojny klimat, który sprawił, że wyłączyłam się totalnie na problemy, które towarzyszą codziennemu życiu. 


                                                                                            Znalazłam smak dzieciństwa
Spędziłam niesamowity czas z najlepszą ekipą i mogę stwierdzić, iż Ruciane-Nida to przyjemne miejsce na spokojny wypad na kilka dni ze znajomymi. Wszystko czego potrzebujesz znajdujesz w okolicy. Piękne jezioro i plaża, gdzie można wypożyczyć m.in. łódkę, kajaki i rowerki wodne, dzięki czemu przepłynie się większą część rzeki. Jeśli jednak ktoś woli podziwiać infrastrukturę w danym miejscu można pozwiedzać, np. Cmentarz komunalny, Wille Strobla czy Borejszówke. Niestety nam nie starczyło czasu na zabytki, bo woleliśmy podziwiać przyrodę. 
Dla każdego coś fajnego! Najważniejszy jednak jest klimat miasta, gdzie można się zrelaksować i spędzić miły czas !
Ostrożność na wodzie to podstawa 

  Orzeźwiająca lemoniadka na upały zawsze przydatna 

Jak już pewnie niektórzy wiedzą, jednymi z moich przyjaciół podczas wyjazdu były kaczki 

Już niedługo kolejne miejsca warte odwiedzenia.
Ściskam,
Merli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz